Vårkänslor

Imorse vaknade jag av att solen sken in i mitt rum och en fågel satt utanför
och visslade, fick sånt lyckorus i hela kroppen. Ville bara ut och promenera
klockan 7 på morgonen i solskenet, självklart orkade jag inte det utan
fortsatte sova.

Nåväl har hål nu så sitter och kollar runt på internet och lyssnar på
typiska sommarlåtar, bara för att jag längtar så mycket tills sommaren, och
jag är så enormt glad över att vi är på väg mot ljusare tider, känner hur jag
varje glad bara blir gladare och gladare, jag behöver solen för att må bra.

Senare idag ska jag och träna med Carrofia på STIL, sen ska jag skriva CV
för nu ska jag söka jobb... jag vill ha pengar!!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0