Allt blir inte riktigt som man tänkt sig

Nu är det bara 5 dagar kvar tills jag fyller 19.. tiden går så fort, hinner inte med
känns ju som om det var nyss jag fyllde 18. Var lite kul igår när vi i familjen satt
och åt middag..satt i min egna lilla värld och så frågade mamma "Ja men går det
bra om dom kommer på söndag Sandra?"
Jag bara "Va? vem ska komma??"
"Men släkten, du fyller ju år på måndag"

Hinner inte alls med tiden nu för tiden allt går i racerfart.. det är nästan läskigt.
Nyss började jag gymnasiet i Älsbyn med Minna och drömde om att bli regissör och
älskade allt med att fota, filma osv.. Minna drömde om att bli journalist.. nu vill jag
bara kräkas åt ordet media.. och jag tror det är lite samma för Minna också.. så
mycket som hunnit hända och som vi trodde skulle hända som inte hände.. tänk
att livet inte riktigt blir som man har tänkt sig.

Jag trodde ju aldrig att jag skulle bli Luleåbo och dessutom byta skola, jag tänkte att jag
skulle avsluta 3an med Minna och min kära MP09 och HR09, aja ska i alla fall umgås med
dom sista veckan.. får pendla som en tok mellan Älvsbyn och Luleå under studentveckan,
och studentkvällen ska jävlat säkert firas med min honey.. och det ska bli den bästa
kvällen någonsin!!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0