Vi kan gå igenom eld och vatten tillsammans.

Idag har det varit en bra dag. Inte för att alla mina problem är ur världen. Utan för att
min bästa vän och trygghet här i livet har varit med mig nästintill hela dagen.

Att möta upp henne på skolan, bara vara, och att sedan "snöra oss i en soffa" med
en kycklingbaguett och prata om allt mellan himel och jord. Reda ut varandras problem,
peppa varandra och ge råd. Det är vi bäst på, jag och Sandra.

Det var precis som på den "gamla, goda tiden". Som domdär två åren vi tillbringade tillsammans
innan hon flyttade.

Men vill ni veta en sak? Vi har inte glidit ifrån varandra ett dugg! Vi pratar med varandra VARENDA
dag och försöker umgås så mycket möjligt. Saknar varandra gör vi också, ibland gör det ont ända
in i själen när Sandrakontot inte blivit påfyllt ordentligt. Ibland brukar folk fråga mig varför jag
ser så ledsen ut.

"Jag saknar Sandra". Brukar jag svara.

Men somsagt, vi är lika bra vänner som förut. Även fast vi numera inte går i samma klass längre,
så vet vi vart vi har varandra. Jag vet att hon alltid finns där för mig när jag vill prata och behöver
henne mer än någon annan.


Vi är så jävla bra, du och jag.

Älskar dig, Sandris. ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0