.


Ja jag måste ju ändå ta och berätta om NTI. Skolan jag gått på i nu 1år
och som jag faktiskt kommer sakna lite grann trots allt, och det är 
för alla fina och roliga människor som finns på denna skola, då framför
allt lärarna, ja eleverna så klart då också. Men lärarna mest, just för
deras barnsliga och roliga sätt att lära ut.

Igår höll vi på att svamla runt som fan på skolan.. lärare och elever.
Emelie sprang omkring i en hästmask och lekte agent.

PS: Jag dissar verkligen inte ni som har smsat mig, utan det är så
att jag har smsa upp alla mina gratis sms!!!
Har desutom smsa
i alla fall, så nu vågar jag fan inte skicka iväg nå flera, för jag lär
ha en svindyr räkning..


Kommentarer
Postat av: Emelie

Haha det var skoj! Och det här måste vara en av det bästa bilderna du har fotograferat på mig Sandra. Riktigt stor guldstjärna till dig ;) <3

2012-05-24 @ 13:13:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0