Förnedrad på Kicks.


Expedit:
Hej! Kan jag hjälpa dig med nå?

Jag: Jo! Söker en bra concealer..

Expedit: Ja, men då ska du få se.. Vi har ju den här från Makeup store. Jättebra! 275 kostar den.

Min hjärna: I helvete att jag köper en concealerjävel för 275 spänn!?

Jag: Jaha.. okej.. Ja, asså..

Expedit: Men vi har ju även några här borta om du tyckte de var lite dyrt. Men den är ju bäst.

Min hjärna: YES!

Jag: Ja, jag kan ju titta på dom också!

Expedit: Den här är i stiftform. Funkar dom också.

Jag: Jamen, den där blir jättebra!

Expedit(tittar på mig): Du har ganska många röda partier och en hel del födelsemärken.. Sen ser jag
även att du har rejält med porer och det är ju inge bra.  (börjar sminka över mina födelsemärken)

Jag: Nä, asså.. Jag är ju inte så brydd. Tvättar inte ens bort sminket på kvällarna, så..

Expedit: INTE?! Det är ju ett måste!

Jag: Jo, jag vet..

Expedit: Ja, men vi har då i alla fall dom här som tar bort porer, sen även den här hårdvårdsserien
som funkar jättebra för dylig hy.

Min hjärna: Men säg bara att du tycker min hy är åt helvete. GÖR DET BARA.

Jag: Jamen, jag tar väl en såndär för porerna då! Och concealern.

Expedit: Sen skulle du ju även behöva en pensel..

Min hjärna: Aldrig att jag ska ha en jävla pensel.

Jag: Har en pensel!

Expedit: Men vad bra. Är det en concealerpensel?

Min hjärna: Nej, det är en pensel från ett målarkit som jag fick när jag var 11. So what?

Jag: Jajjamän!

Expedit: Men vad bra. Var det bra med det där? Ingenting från hudvårdserien?

Jag: Nej, det blir jättebra! Tack så mycket, hejdå!


Är förvånad över att hon inte nämde mina onopprade ögonbryn (känn dig träffad, Emma)
och min failade, stressminkning. Då kanske hon hade lurat på mig en nopprare och en
sminkkurs.

Jaja. Nu sitter jag iaf här med dom jävla "porerplåstrerna". Får väl se om jag blir något
lyckligare och vackrare efter denna 10-minuterskur. Jag tvivlar..



Uppdate:
Det gjorde ONT att ta bort dom!! Men jag tror de blev liiite bättre.




Kommentarer
Postat av: Emma

Haha, de låter som att jag är expediten:p

2012-06-01 @ 09:46:38
Postat av: TobiinCity

No words... Jag tar bättre hand om min hy än vad du gör minni ;) Så du kanske ska lyssna sen 275 inte så farligt såvida du inte har nå pengar sen man köper inte smink och sånt i butik man far och testar dom sen köper man dom billigt på internet och kan spara 30-70% ;)

Svar: Hahaha, jag vet.. ;( Nää, smink är skit. Dyrt och jobbigt.

2012-06-03 @ 15:57:00
URL: http://tobiincity.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0