Gårdagen

Gårdagen var bra! Jag och Sandra kockade ihop grillad älgstek, potatisgratäng,
grillad halloumi och egengjord pepparsås och bea! Till efterrätt vart det baileyspannacotta,
med bailyesgrädde och hallon.. Faktiskt riktigt gott alltihop! :) Dessutom fick vi ju en
trevlig kväll tillsammans med Linn, Tobbe, Linnea och Dennis. Inte dåligt någonstanns!

Några kassa phonebilder:


Pyromanen herself.


Mitt oerhört fina upplägg..


Mat och Linn!


Tobbelicuuuuus!

Idag städade vi undan i stugan, sen for vi till Tobbe en sväng och kikade på några dåliga
gayfilmer (sorry Tobbe).. Sen skjutsade jag Sandra till bussen, de var sorgligt.. ♥



Nu ska jag gå å dö lr nå. Hooorjääääs.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0