Happypills.


Blä
, vad jag är less på dessa upp och ner-perioder. Antingen mår jag jättebra, eller jättedåligt.
Något mellanting finns liksom inte.

Jag önskar jag kunde skriva att jag längtar ihjäl mig till både bal och student, men de skulle vara
en lögn. Den där dåliga självkänslan från helvetet tar över och den manipulerar hjärnan så gott
den kan. Jag vill inte stå där, jag vill inte visa upp mig. För jag skäms. Jag skäms över den jag
blivit, den jag numera är.

Jag är så rädd för att gå dit och fejka ett leende, när det egetligen gömmer sig så mycket andra
känslor bakom det. Jag vill känna riktig lycka. Jag vill kunna vakna upp på morgonen, veta att
dagen kommer bli bra, för att sedan titta mig i spegeln och se någonting jag är stolt över.

Nä. Vill bara sticka ner en tandborste i halsen och gräva ner mig ett tag. Kanske skulle världen
vara en bättre plats när jag kröp fram. Kanske.

150786_396783280359408_1437081367_n_large


Kommentarer
Postat av: Syster Lisa

Älskade syster, du är så fin precis som du är. Du är världens finaste, tänk inte så. Du är fin som en prinsessa, skit i vad andra tycker, dom som tycker nånting dåligt, dom är bara avundsjuka. Engagera dig bara på dom som älskar dig och tycker du är fin som du är, det är dom som är värdefulla, skit i dom som försöker trycka ner dig. Skit i din dåliga självkänsla, man lever bara en gång, nu ska du gå på både balen och studenten och visa hur jävla grymt fin,vacker,söt,snygg du är!! Jag älskar dig <3 du kommer bli så fin i din klänning, lilla prinsessa<3

2012-05-30 @ 12:33:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0