Härligt värre!

Tjollahopp!
Sitter ute i värmen och myser.. Så himla fint väder det är idag.
Märks att sommaren börjar vara påväg nu. Ska snart ta en
buss in till stan och fixa biljetter till balen, ja ni hörde rätt
det blir balen för mig, jippikajej!! Allt som jag gick och oroade
mig för i vintras/våren har löst sig! till det bättre dessutom.
Så det känns verkligen jätte bra.

Dessutom så upptäckte vi att jag nu kan ha balklänningen.
I vintras så köpte vi tyg och grejer för att sy min egna och
speciella balklänning, vi tog mönstret till klänningen i en
storlek mindre för att jag skulle ha som mål att gå ner i vikt.
Och jag höll mitt löfte och lyckades gå ner 6kilo, och nu går
dragkedjan upp hur lätt som helst, lycka!!

Sen kommer Andreas hit ikväll. som jag har längtat.
Vi har inte kunnat träffas på en hel vecka eftersom han
har varit och jobbat i Kiruna. Men nu får vi en hel
vecka då vi kan umgås!

Tummen upp!♥








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0