Nyttiga bullar

Hejhej:)
Jag kom på den perfekta idén att jag skulle baka någonting, så jag kollade runt i köket efter ingredienser, hittade torrjäst och ägg så tyckte som det var lungt, började göra bullar men märkte snabbt att vi bara hade 1 dl mjöl, men som tur var så hade vi en massa rester av nyttigt mjöl när mamma har bakat bröd, så jag tog å gjorde en salig blandning av bland annat dinkelmjöl, rågsikt, mjöl och nå mer mjöl. men den jävla degen ville ju aldrig sluta vara kletig jag var väldigt osäker där ett tag och var nära på att snöra bort hela skiten. men allt blev jätte bra, och mina bullar blev jätte goda+ nyttiga

                                    Dock jätte dålig bild, är tagen med en jätte dålig kamera


Sandra Harlin


Kommentarer
Postat av: Kritan

Vad duktig du är Sandra :) Tänkte höra om du ville hjälpa mej med min blogg nån gång framöver?? Vet inte alls hur man gör för att få en fin "framsida" :)Kram från Moster

2010-04-22 @ 22:46:05
URL: http://kritsky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0