Den bästa smeten.

Fick en fråga om vi kunde lägga upp fler recept, och självklart kan
vi göra de! :) Just nu har jag dock inga speciella recept att lägga
upp, eftersom jag oftast exprimenterar själv när jag lagar mat, inte
ofta jag följer recept till punkt och pricka.

Ska snart försöka tillaga en fläskkarrégryta, men ytterst få ingridienser.
Dom enda kryddorna som finns här hos Jens är salt, svartpeppar och
grillkrydda. Ingen matlagningsgrädde, ingen creme fraiche, ingen soya,
nada. Så det blir en utmaning! :)

Tänkte trots allt lägga upp ett recept på en riktigt bra frityrsmet för
kyckling, fläsk och räkor. Har prövat på tusentals, och denhär tycker
jag är absolut bäst!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0