Peppar, peppar.

Har varit så grymt köttsugen i flera dagar nu, så igår la jag en stek
i marinad, som har fått legat och gottat sig till idag. Så det blir pepparstek
med pepparsås, sallad och klyftpotatis. Hoppas det blir gott, känner en sån
himla nervositet när jag vet vilket slags kött Jens är van. Fann nästa inga
ord första gången jag åt grillat hos dom, så guuudomligt gott!

Sen blir det bara att ta det lungt. Har några program att ta efter nu när jag
inte haft internet på ett tag. (Jens har ingen tv, så jag ser allt på internet). Sen
blir det väl att ta en liten promenad med tokfian. En lugn, skön, dag, helt enkelt. :)

Upd:


Jag tror jag lyckades! :) :)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0