Finnen satte sig på hakan.

Det var en gång en bellman, en lapp och en finne som skulle åka båt.
Men båten rymde bara en av dom. Så hur gjorde dom?
-Jo, bellman satte sig i båten, lappen på bellmans byxor och finnen på
bellmans haka!

HAHAHHAHAH.

Eller nå sånt. Tycker det var en passande historia med tanke på att
jag har en stor blaffa på hakan. Varken skönt eller snyggt. Men ingen
är perfekt! HÖR NI DE?


Den är typ sådär röd och sådär stor. Men ÄNDÅ syntes den inte i webben? Hmmm..

Sen blev jag så glad när jag fick se den här kommentaren, om inlägget jag skrev
för ett litet tag sen:



Svar till dig: Vad glad jag blir! Det är precis det jag vill med mina inlägg jag skriver,
att få folk att må bättre! Att se annat än utseenden och samhällets åsikter. Det är JAG
som ska tacka dig för din söta kommentar, det gjorde min dag. Tack, tack, tack! :)






Kommentarer
Postat av: Marie

Aw, haha ganska fail jag är, namnet på bloggen är så knasig och jag glömde naturligtvis bort den, spenderade timmar på att leta efter den i historiken då jag inte använt datorn på ett litet tag, hittade typ först nu. Och btw så hoppas jag att vad det än är som händer eller har hänt löser sig.



/ M

2011-10-27 @ 20:03:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0