Kuligheter.

Idag var det tänkt att jag skulle gymma, men det blev inte så för att jag inte
hade hunnit.. Förlåt Tobbe!

Idag lagad jag mat. Känns som det var länge sen av någon anledning. Jag
gjorde tacorullar. Faktiskt riktigt gott! Även Jens tyckte det var gott, vilket
är ett bra betyg! ;)

..Här har ni receptet:




Ser inte så tasty ut. Men man ska inte snåla med osten!

Efter skolan var jag förbi på trafisskolan för att fixa allt detdär med körkortet. Så med mig hem hade jag
en blå mapp. Och dessutom en lapp som påminner mig om min första körlektion, som är redan nu på
måndag, känner nervositeten redan nu!

 

Så ni vet ju vem ni ska hålla tummarna på mellan 08:05-09:05. BRA!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0