Matbak-dag.

Hade tänkt göra värsta mat och bakinlägget, med en massa recept och roligheter.
Men jag blev lat, oerhört lat! Speciellt med tanke på att jag glömde bort första bullplåten
så bullarna blev fula och pastarullarna glömde jag då till och med fota. Foccacian lyckades
jag dock knäppa en bild på. WOHOOOO, SOM ATT NI BRYR ER. Nämen, jag älskar foccacia.
Finns absolut inget godare bröd!


Vitlök, fetaost, körsbärstomater och färsk basilika... Mmm, heaven.

Nu ska jag lägga mig med en ansiktsmask och dega framför tven. Bokstavligt talat. Jag äter aldrig de jag bakar,
men dendär jävla degen har en tendens att alltid slinka ner! Så brb, ska bara jäsa till dubbel storlek och gräddas
i ugnen i 17,5 minuter(solariet).



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0